Info- ja ligipääsetavuse punkt olid laulupeol tegusad: töö möödus suuremate probleemideta
Töö info- ja ligipääsetavuse punktis käis laulupeo ajal täistuuridel. Uurisime, millised olid peamised küsimused, millega nendes punktides tegeleti.
Laulupeo info- ja ligipääsetavuse punktid oli ühed olulisemad telgid peoalal. Just sinna pöördusid inimesed oma kõige pakilisemate murede ning küsimustega.
Infopunktis töötava Martini sõnul oli enim küsitud küsimus kindlasti vihmakeepide müügipunktide kohta. Lisaks küsiti palju ka bussiliikluse kohta.
Infopunkti jõudis ka kadunud lapsi ning esemeid. „Esemeid jõuab meieni rohkem. Kui meieni jõuavad kadunud lapsed või väärtuslikumad esemed, nagu näiteks telefonid ja rahakotid, siis suuname me need politsei poole,“ rääkis Martin. Enim jõuavad infotelki kaotatud lipud, veepudelid, joped, erinevad kaardid ning kahjuks ka paljud rahvariiete elemendid, sealhulgas mitmed sõled.
Martin tõdes, et tema jaoks on huvitav, et palju küsitakse ka Omniva telgi kohta, kust saaks postkaarte osta. „Ilmselt on see minu jaoks ootamatu seepärast, et ma olen natuke noorem inimene, aga tõesti päris palju uuritakse selle kohta,“ selgitas ta.
Ligipääsetavuse telgis töötav Mare rääkis, et pidu möödus nende jaoks hästi ja suuremate probleemideta, kõik mured leidsid lahenduse.
„Ainuke ootamatus, mis on tekkinud, on suur vajadus klapptoolide järgi. Neid vajavad ka paljud teised lauluväljakul töötajad, näiteks politsei ja turvatöötajad, seega meil on tekkinud selline sõbralik klapptoolide vahetus, et kui ühel pole vaja, saab teine kasutada ja vastupidi,“ rääkis Mare toredast koostööst

.